Pēc pirmās rallija ''Latvija 2015'' dienas Mārtiņš Svilis un Ivo Pūķis astotie
Pēc aizvadītās pirmās sacensību dienas Latvijas rallija čempionāta sezonas noslēdzošajā posmā “Rallijs Latvija 2015” vadībā atrodas Jāņa Vorobjova/Andra Mālnieka ekipāža, tomēr tikai 0.01 sekundi no viņa atpaliek Raimonds Kisiels/Arnis Ronis, kuri startē ar “Skoda Fabia R5” un bija līderi dienas pirmajā pusē. Mārtiņš Svilis un Ivo Pūķis pēc pirmās sacensību dienas astotie.
Kisiels ātrākais pēc pirmajiem ātrumposmiem Biķerniekos
Rallija pirmā diena iesākās ar diviem 6.88 km gariem ātrumposmiem Biķernieku trasē. Pirmajā no tiem ātrāko laiku sasniedza N4 klasi pārstāvošie Vorobjova/Mālnieka ekipāža (“Mitsubishi Lancer Evo X”), kamēr Kisiels/Ronis ar jauno R5 klases mašīnu, ko nesen savā īpašumā ieguva “Sporta Racing Technologies” komanda, zaudēja nepilnu 0.1 sekundi. Kisiels bija ātrākais otrajā ātrumposmā, apsteidzot Vorobjovu par tikai 1 sekundi, tomēr ar to pietika, lai pārņemtu vadību kopvērtējumā.
Vorobjova mašīnai tehniskas problēmas
Pēc tam sportisti turpat Biķerniekos aizvadīja divus 6.81 km garus ātrumposmus. Pirmajā no tiem labākais bija Jānis Berķis/Edgars Čeporjus (“Mitsubishi Lancer Evo IX”), taču Kisiels atkal bija ātrāks par Vorobjovu un saglabāja līdera godu. Tieši Kisiels uzvarēja ceturtajā ātrumposmā un saglabājavadību pēc pirmajiem četriem ātrumposmiem. Berķis, pēc lieliska snieguma trešajā un ceturtajā “dopā”, pakāpās uz otro vietu, apdzenot Vorobjovu, kura mašīnai salūza stabilizatora stienis un nācās braukt uzmanīgāk.
Berķis iesaistās cīņā par uzvaru
Kisiels pēc pirmajiem četriem ātrumposmiem būtu vairāk nekā 10 sekundes priekšā tuvākajiem sekotājiem, tomēr tieši tik lielu sodu viņš saņēma par falšstartu pirmajā ātrumposmā. Līdz ar to pēc četriem “dopiem” Berķis bija tikai 0.2 sekundes aizmugurē.
“Tik forši braukt Biķerniekos,” atzina Jānis Berķis. “Līdz šosejas braucējiem gan mums vēl tālu, bet ļoti patīk šeit braukt.”
Vorobjovu un Kisielu šķir 0.01 sekunde
Sekoja divi 1.35 km gari ātrumposmi Jūrmalā, kuros abos ātrākā bija Vorobjova ekipāža, pārņemot vadību rallija kopvērtējumā.
Tikmēr diena noslēdzās turpat Biķerniekos, sportistiem veicot 2.79 km garo paralēlo ātrumposmu. Tajā ātrākais bija Kisiels (LRC1 grupas līderis), tomēr Vorobjovam (LRC2 grupas vadībā) izdevās saglabāt pirmo vietu rallija kopvērtējumā. Šobrīd starp abiem pilotiem minimāls atstatums – 0.01 sekunde. Tikmēr Berķis septītajā ātrumposmā veica falšstartu un saņēma 10 sekunžu sodu. Pēc pirmās dienas viņš ir trešais, no līdera atpaliekot 12 sekundes.
“Nobraucām nedaudz no ceļa un zaudējām laiku, bet kopumā viss ir labi,” pēc septītā ātrumposma sacīja Jānis Vorobjovs. “Rīt priekšā gara darba diena!”
Tikmēr Kisiels dienas noslēgumā savu sniegumu komentēja šādi: “Šodien padevās visnotaļ neritmiska diena – tad demonstrējām ātru sniegumu, tad atkal kļuvām lēnāki.”
Pārsteidz japāņu pilots Katsuta
Progresējošu sniegumu uz asfalta seguma rādīja “Tommi Makinen Racing” komandas jaunais pilots Takamoto Katsuta (“Subaru Impreza WRX STi”) no Japānas. Pēdējā ātrumposmā viņš bija otrais ātrākais, “vienā rāvienā” iegūstot četras pozīcijas un pakāpjoties uz ceturto vietu dienas izskaņā.
Neveiksmes Kaņepam-Kalniņam un Seskam
Uz jumta otrajā ātrumposmā pamanījās apgāzties Kaspars Kaņeps-Kalniņš/Mārtiņš Žideņš (“Mitsubishi Evolution”), tomēr sportisti spēja turpināt braucienu.
Trešajā ātrumposmā tikmēr avāriju piedzīvoja “LMT Autosporta Akadēmijas” ekipāža Mārtiņš Sesks/Māris Kulšs (“Ford Fiesta R2”). Sportisti negadījumā necieta, bet rallijs viņiem beidzies. Komanda cer mašīnu atjaunot līdz sacensību otrajai dienai.
Izšķirošie notikumi svētdienas ātrumposmos
Rallijs “Latvija 2015” turpināsies svētdien, kad būs jāveic pieci grants ātrumposmi Tukuma apkaimē.
Sacensību rezultāti pēc 1. dienas
1. J.Vorobjovs, 21:33.30
2. R.Kisiels, +0.01
3. J.Berķis, +12.07
4. T.Katsuta, +12.89
5. G.Lielkājis, +13.03
6. N.Gryazin, +13.28
7. M.Svilis, +15.45
8. S.Travnikov, +23.13
9. A.Neikšāns, +24.04
10. R.Sirmacis, +27.85
Info, foto: 4rati.lv
Komentāri ()
Pievienot jaunu komentāru